Drie HU’ers kandidaat Student of the Year

Er zijn tot nu toe drie HU-studenten die meedingen naar de titel Student of the Year. In totaal staat de teller op 133 deelnemers.

De HU-kandidaten zijn: Bianca Kuchler (maatschappelijk werk en dienstverlening), Anouk Vergeer (commerciële economie) en Anahi Clemens Ramírez (international communication and media).

De jaarlijkse verkiezing wordt georganiseerd door de site www.studenten.net en is bedoeld voor hbo- en wo-studenten met ‘beauty and brains’. Er bestaat een vrouwen- en mannencategorie. Alle studenten kunnen straks stemmen op hun favoriet.

Kandidaten die in de halve finale belanden worden onderworpen aan een debat en kennisquiz. De finalisten nemen deel aan een fotoshoot en schuiven aan bij het radioprogramma van Giel Beelen. De winnaars krijgen onder meer een weekend Berlijn en een fashioncheque van 250 euro.

De finale staat gepland op 20 mei.