Festival Beschaving verdubbelt bijdrage voor het goede doel

Festival deBeschaving gaat dit jaar de bijdrage van festivalbezoekers aan het goede doel van Le Tour Utrecht verdubbelen. Dat heeft de organisatie vandaag laten weten.

Voor het eerst dit jaar introduceert deBeschaving een zogenaamde ‘verdubbelaar’. Bij aankoop van een geel ticket betaal je 2,50 euro extra voor het goede doel. Omdat deBeschaving het goede doel extra onder de aandacht wil brengen verdubbelt de organisatie die bijdrage, zodat van elk verkochte geel ticket 5 euro naar het goede doel gaat.

Zieke kinderen
Dat goede doel is dit jaar (chronisch) zieke kinderen of kinderen met een beperking die niet in staat zijn om zelf op de fiets te stappen en het festival te bezoeken. Daarom steunt deBeschaving de bouw van het Kindersportcentrum van het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) en het Jeugdsportfonds (JSF), beiden goede doelen van Le Tour Utrecht.

De gele tickets zijn alleen online te koop via debeschaving.nl.

Bron: DUIC.nl