Fors aantal nominaties Docent van het Jaar

De nominaties voor de Docent van het Jaar-verkiezing stromen binnen. De afgelopen weken droegen 300 studenten hun favoriete docent voor. De teller staat op ruim 170 kandidaten.

Tot donderdag 28 januari 16.00 uur kunnen studenten op de site van Trajectum docenten aandragen. In deze tweede editie van de verkiezing wordt gezocht naar de beste studieloopbaanbegeleider (SLB’er). In Trajectum van 11 februari wordt de Top-20 van meest genoemde docenten bekend gemaakt. Dan start ook de stemronde die twee weken later sluit.

Koploper in het aantal nominaties is de faculteit Maatschappij en Recht: er is bijna honderd keer iemand voorgedragen. Daarna volgt Gezondheidszorg met 45 inzendingen en op een derde plaats staat de faculteit Communicatie en Journalistiek met ruim veertig stemmen. De opleidingen integrale veiligheidskunde en communicatiemanagement scoren het hoogst met ieder 28 nominaties.

De finale is op 25 maart in film- en cultuurcentrum Louis Hartlooper Complex. Daar strijden vijf finalisten om de titel Docent van het Jaar 2010. De verkiezing wordt georganiseerd door Trajectum en Studium Generale.

Zie ook filmpje:

Docent van het Jaar 2010 from TrajectumTV Utrecht on Vimeo.