Giphart in Utrecht College Tour

Bestseller-auteur Ronald Giphart is 23 februari te gast in de volgende Utrecht College Tour.  De schrijver van onder andere Ik ook van jou en IJsland heeft een nieuwe roman geschreven en studenten mogen hem daar alles over vragen.

Giph’s nieuwe roman heet Harem en gaat over Liam, de twintigjarige zoon van een wereldberoemde fotograaf. Liam sluit zich op in een Zweedse boshut om zijn debuutroman te schrijven over zijn vader die hij niet goed kent. Aan de hand van foto’s, geruchten en gesprekken komt Liam tot een wervelend verhaal over zijn Amsterdamse jeugd, een Zweedse punkband en zijn legendarische harem.

Trajectum had vorig jaar rond boekenweek een groot interview met de schrijver over het thema 'volwassen worden', toen vertelde hij over z'n studententijd: 'De onbezorgdheid, het volledige leven, het discussiëren, de fysieke kracht, kunnen zuipen en de volgende dag naar college gaan, de vriendschap, de saamhorigheid. Als ik het over mocht doen, zou ik dat niet vervelend vinden.’ Het hele interview met Giphart lees je terug in ons archief.

Giphart is 23 februari te gast in de Kargadoor (aan de Oudegracht) waar hij tussen 15:00 en 17:00 uur alle vragen van studenten beantwoordt. Dus heb je vragen over het schrijverschap, zijn leven of z’n nieuwe boek: meld je aan via het Facebook-event en stel ze over drie weken.