Actie

Gratis LinkedIn-foto’s: Nog vier kansen!

Onze foto-actie in beeld

Afgelopen twee dagen kon je Trajectum tegenkomen op HL 15 en HL 7. Onze actie met HU Werkbijjestudie gaat nog even door.

Het zijn de Boost-je-CV-dagen, georganiseerd door Trajectum en HU Werkbijjestudie.

Alle studenten van Hogeschool Utrecht kunnen gedurende twee weken gratis professionele profielfoto’s laten maken.
Onze Trajectumfotograaf Kees Rutten maakt voor elke student de volmaakte profielfoto.

Georganiseerd door:

• Trajectum: het onafhankelijk nieuwsplatform van de Hogeschool Utrecht. Met dagelijkse berichtgeving, columns, interviews, achtergronden, foto’s, video’s en Instagram.
  • HU Werkbijjestudie biedt meer dan 400 opleidingsgerelateerde banen plus sollicitatietips, trainingen en carreerevents.

Kom langs, laat je fotograferen en ontvang jouw professionele profielfoto gratis via de mail. Dit kan nog van 11:00 tot 14:00 uur op de volgende dagen:

Woensdag 6 december – Padualaan 101
Maandag 11 december – Padualaan 99
Dinsdag 12 december – Padualaan 97
Donderdag 14 december – HU Amersfoort

Schrijf je vooraf in voor een van deze dagen via deze link of QR code en maak kans op een gratis lunchbon van broodje Ben.