Gratis workshops voor medewerkers HU en universiteit

Moeite met het schrijven van een goed cv? Behoefte aan mediatraining? Medewerkers van de HU en Universiteit Utrecht kunnen hier gratis workshops in volgen tijdens U-share, dat plaatsvindt van 19 tot en met 23 januari.

Tijdens de U-shareweek trainen medewerkers andere medewerkers op tal van gebieden. Het is de derde keer dat de HU deze week organiseert en de tweede keer dat de HU Amersfoort aanhaakt (20 tot en met 22 januari). Voor het eerst gebeurt dit samen met de Universiteit Utrecht; medewerkers kunnen dus over en weer trainingen volgen.

Toeristische wandeling
In totaal zijn er ruim zestig workshops waarvoor zich inmiddels zeshonderd deelnemers hebben gemeld. Veel workshops gaan over communicatie, efficiënt werken en computervaardigheden. Maar ook een toeristische wandeling door het Utrecht Science Park staat op de agenda.

Een deel van de sessies is al volgeboekt. Informatie en aanmelden voor Utrecht hier en voor HU Amersfoort hier (inloggen).