Harm Drost waarnemend directeur Economie en Management

Harm Drost, directeur van de faculteit Gezondheidszorg, treedt met ingang van 15 april aan als waarnemend directeur van de faculteit Economie en Management. Hij combineert beide functies voor de periode van zes maanden.

Hij vervangt daarmee Rob van Lambalgen, die per 1 juni benoemd is tot directeur van het domein Business, Media en Recht van Hogeschool Windesheim.

Drost werkt nauw samen met Kees Bossers, directeur bedrijfsvoering, de instituutsdirecteuren en de lectoren. Belangrijkste aandachtspunten zijn de ontwikkeling en verbetering van het onderwijs en onderzoek.

Archieffoto: Rob van Lambalgen (rechts) ontving februari vorig jaar februari de Gouden SustainaBul, de prijs voor de duurzaamste hogeschool van Nederland, uit handen van Harm Drost.