Hogeschool Tio Utrecht viert diploma-uitreiking in Galgenwaard

Studenten van Hogeschool Tio Utrecht die dit jaar zijn afgestudeerd, halen vanavond en morgenavond in de Galgenwaard hun diploma op. Samen met FC Utrecht en Stadion de Galgenwaard zijn ruim honderd studenten uitgenodigd. Familie en vrienden zijn welkom want op de tribunes, waar normaal een kleine 24-duizend toeschouwers kunnen zitten, is meer dan voldoende plek.

De studenten mogen omkleden in de kleedkamers van het stadion, op de foto in de mixed-zone van het stadion, opkomen in toga door de spelerstunnel en ze worden toegesproken door John van de Brom (trainer van FC Utrecht) terwijl hun eigen foto levensgroot op het scoreboard te zien is. Nadien is er een feestje want zanger Danny Temming verzorgt een optreden.