Hoogwerker maakt ruimte voor digitaal toetsen

Met behulp van een hoogwerker takelen bouwvakkers woensdag 30 september systeemwanden en andere bouwmaterialen uit de locatie Oudenoord 370. Hier worden op de begane grond en de tweede verdieping lokalen ingericht voor digitaal toetsen.

In totaal komen er circa 400 pc’s te staan die zijn uitgerust met speciale software. Studenten kunnen hier digitale toetsen maken. Het zijn vooral de faculteiten Educatie en Gezondheidszorg die hiervan gebruik maken. In de nabije toekomst zullen ook de andere faculteiten op deze manier toetsen afnemen. Uiteindelijk is het de bedoeling dat de digitale toetsen ook op gewone pc’s en laptops gemaakt kunnen worden.

De wanden die uit Oudenoord 370 komen, worden opnieuw gebruikt in het gebouw Daltonlaan 200, een van de tijdelijke locaties van de faculteit Economie en Management. De werkzaamheden aan de Oudenoord moeten vanmiddag zijn afgerond.