HU deelt kennis op Onderwijsweb

Hogeschool Utrecht stelt haar kennis en praktijkgericht onderzoeken sinds deze week beschikbaar op www.onderwijsweb.hu.nl. De vakinformatie is voor mensen die betrokken zijn bij het primair, voortgezet, speciaal en beroepsonderwijs.
In samenwerking met partnerorganisaties uit het onderwijsveld voert de HU praktijkgericht onderzoek uit binnen het onderwijs en opvoeding werkveld. De ontwikkelde kennis wordt toepasbaar voor de beroepspraktijk. De HU koppelt dit terug naar haar eigen onderwijs en naar het onderwijs in scholen in heel Nederland. Honderden artikelen, verwijzingen naar websites, filmpjes, tips & trucs zijn al op de site verzameld.

Zo vind je er dossiers over passend onderwijs voor leerlingen en is er een agenda die je op de hoogte houdt over aanstaande bijeenkomsten en conferences die gaan over onderwijs en opvoeding.