HU-studenten genomineerd voor Vidius-awards

Drie studentbestuurders en drie medezeggenschappers van Hogeschool Utrecht zijn genomineerd voor de Vidius-awards. Ook zijn de nominaties bekend gemaakt van drie bestuurders en medezeggenschappers van de Universiteit Utrecht. De onthulling van de winnaars volgt tijdens de Nacht van de Professoren op donderdagavond 1 juni.

De genomineerde bestuurders zijn: Renée van Kuijk (studievereniging Ingenium Cabo Bianci), Giselle Hunik (eveneens Ingenium Cabo Bianci) en Charlou de Groot (koepel van studieverenigingen OSHU, lid van de Hogeschoolraad en voormalig bestuurder van Ingenium Cabo Bianci ).

De voorgedragen medezeggenschappers: Quincey Mok (lid van de instituutsraad HBO-ICT), Linda Huisman (lid van de HSR, benoemd tot bestuurslid van de Landelijke Studentenvakbond en voormalig bestuurder van Vidius) en Rinne Post (lid van de HSR en instituutsraad Instituut voor Media).

Stemmen kan tot donderdag 1 juni 21.00 uur.