HU-symposium en geldcoaches tijdens Week van het Geld

Maandag 27 maart tot en met vrijdag 31 maart is het de Week van het Geld. Deze week is in het leven geroepen om jongeren verstandiger om te laten gaan met geld.

Op 27 maart organiseert de HU een symposium over geld in Padualaan 101, 2.001. Tamara Madern van het lectoraat Schuld en Incasso opent de middag om 13.20 uur. Inloop is vanaf 13.00 uur. Monique Jacobs van de Rabobank zal drie kwartier vertellen over hoe jongeren steeds meer in de schulden belanden. Na de pauze zullen Marnix van der Waals (U-Centraal) en Lilith Smidts-Lefever van Dock praten over slimmer omgaan met geld. Het symposium is afgelopen om 16.00 uur.

Studenten kunnen tijdens de Week van het Geld praten met geldcoaches van De Geldzaak, over sparen of belastingaangifte bijvoorbeeld. Zij zijn een aantal ochtenden en middagen aanwezig in De Vagant en in het Parnassos CultUUR Café. Hier zijn de precieze tijden te vinden. Een afspraak maken is niet nodig.