HU-studenten genomineerd voor VIDIUS-award

Acht studenten van de HU zijn genomineerd voor een van de VIDIUS-awards die donderdagavond 6 juni worden uitgereikt. Dat gebeurt tijdens het gala van de Utrechtse studentenunie VIDIUS in NumberFour van stadion Galgenwaard.

In de categorie Beste Medezeggenschapper hbo zijn geselecteerd: Dajo Roorda en Gijsbert Brinkman (beiden onder meer lid van de centrale medezeggenschapsraad). Als Beste Bestuurder hbo staan op de rol: Dave van Meijdenberg (voorzitter Utrechtse Technische Vereniging), Nick Verstege (studievereniging Ingenium en lid CMR) en Lisa Maat (bestuur Introductiecommissie Utrecht).
Voor de Moeder Theresa Award is Ellen Schepens (Afrika-project Medical3T) in beeld en voor de Meest Geïntegreerde International is Gerrit Croes (raad faculteit Economie en Management en Gemeenschappelijke Opleidingscommissie) genomineerd. Voor de Ruben Spelier Oeuvre Award gooit duizendpoot Lucas van Gils (oud-bestuurslid diverse raden en nu bestuurslid vereniging MUST).

Het VIDIUS Award-gala is bedoeld voor alle studenten van hogescholen en universiteiten in Utrecht en wordt georganiseerd door Dennis Storm van BNN.