Ilan Westphal benoemd tot directeur HU Diensten

Ilan Westphal is per 2 september op voordracht van de benoemingsadviescommissie benoemd tot directeur HU Diensten. Sinds 1 mei bereidde hij deze functie voor als Kwartiermaker.

Dat maakte het college van bestuur bekend in een bericht op Sharepoint (inloggen).  Westphal heeft de opdracht om ‘een kwalitatief hoogwaardige en zo efficiënt mogelijke bedrijfsvoering’ te realiseren. Hij valt rechtstreeks onder het college en is eindverantwoordelijk voor de zes HU Diensten, zoals Onderwijs, Onderzoek & Studentenzaken, Human Resourses en Bedrijfsvoering.

Westphal trad op 1 december 2012 bij de HU aan als directeur van de dienst Human Resources en vervulde eerder leidinggevende functies op dit gebied bij onder meer DE Master Blenders, Nuon, Vattenfall (Zweedse energiemaatschappij) en de ABN AMRO Bank.

Hij studeerde geschiedenis aan de Hogeschool van Amsterdam, behaalde zijn master aan de Universiteit van Amsterdam en volgde cursussen aan onder meer de Nyenrode Business University.

Foto: LinkedIn