Intranetsite ‘EénHU’ is vandaag gelanceerd

De nieuwe intranetsite ‘Eén HU‘ voor medewerkers is vandaag online gegaan. Het bundelt informatie die tot op heden verspreid over meerdere bronnen waren verdeeld. Nieuw is de sociale media-functie: medewerkers kunnen berichten versturen die bij de volgers in de tijdlijn verschijnen.

Op de voorpagina van Eén HU staat de tijdlijn met berichten, een nieuwsrubriek van de HU, de hogeschoolagenda en een kolom met ict-meldingen en storingen. Verder kunnen mensen doorklikken naar ‘Wie is wie’, een soort smoelenboek met informatie van alle medewerkers. Iedereen kan dit verder aanvullen met bijvoorbeeld 06-nummers.

Ook kunnen medewerkers doorklikken op de buttons ‘Actueel’ (nieuws en vacatures), ‘Weten & regelen’ (bijvoorbeeld ict-wetenswaardigheden), ‘Onderwijs & onderzoek’ en ‘Over de HU’ (met onder meer informatie over de instituten). De knop ‘Groepen’ leidt tot communities die iedereen kan aanmaken, zoals daar nu zijn: JongHU, DigitaleHU en #durftevragen.