‘Maandag half 9 les is niet cool’

‘Maandag half 9 les is niet cool.’ En: ‘Bekend making cijfers duurt te lang.’ Of: ‘Andere supermarkt dan de Spar.’ Dergelijke kreten staan te lezen op de klaagmuur van de ludieke Occupy-actie in De Uithof.

Vereniging MUST is woensdagmiddag 9 november met twee tenten neergestreken op het winkelplein in De Uithof. Studenten worden aangemoedigd hun hart te luchten op de kartonnetjes die op de tenten zijn bevestigd.

De leden van MUST, die de gelijknamige studentenfracties in de medezeggenschapsraden ondersteunt, willen hiermee de aandacht vestigen op de komende verkiezingen aan de HU. De verkiezingen van de opleidingscommissies, faculteitsraad en centrale medezeggenschapsraad (CMR) zijn van 21 tot en met 27 november.