Mark Tammer waarnemend directeur van IDE

Mark Tammer is per september benoemd tot waarnemend directeur van het Institute for Design and Engineering (IDE). Dat schrijft de HU op het interne Sharepoint. Tammer vervult deze functie voor een jaar. Hij vervangt Do Blankestijn die om gezondheidsredenen afwezig is.

Waarnemer Tammer stopt tegelijkertijd als directeur van het Instituut voor Associate Degrees en de HU Amersfoort. Voor de invulling van deze posten wordt de werving gestart.

Het Institute for Design and Engineering is begin 2020 ontstaan uit een fusie tussen de instituten Gebouwde Omgeving (IGO) en Engineering & Design (IED). Blankestijn was al enige jaren directeur van IED en begon in 2019 als interim van IGO. Daarna leidde hij de fusie van de instituten.