Aanranding in studentenflat

Een 22-jarige vrouw is vrijdagavond 3 april in de studentenflat aan de Ina Boudier-Bakkerlaan aangerand door een onbekende man.

Om half tien kreeg de politie de melding van de aanranding in de IBB-flat. De vrouw uit Utrecht was kort daarvoor met een man in de lift gestapt. Hij betastte haar waarop zij zich hevig verzette. Toen de liftdeuren openden vluchtte de man weg. De politie heeft de verdachte in de omgeving gezocht maar niet gevonden. De verdachte is een blanke, forse man.

De politie heeft de zaak in onderzoek en vraagt getuigen zich te melden bij de Politie Utrecht, op tel: 0900-8844. Anoniem kan ook; op tel: 0800-7000. De politie is bovendien op zoek naar vrouwen die in de omgeving van de Ina Boudier-Bakkerlaan mogelijk met een soortgelijk incident te maken hebben gehad en zich nog niet hebben gemeld.