Arnick Boons directeur Economie en Management

Hoogleraar Arnick Boons van de Erasmus Universiteit is benoemd tot directeur van de faculteit Economie en Management. Hij start op 1 juni.

Dat heeft het college van bestuur vrijdag 27 maart bekend gemaakt. Boons is momenteel hoogleraar Financieel Management bij de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit. Ook is hij organisatieadviseur en director bij Deloitte Consulting.

Boons werkt sinds 1986 bij de Rotterdamse universiteit en vervulde de functies van universitair docent accounting, universitair hoofddocent en hoogleraar. Van 1986 tot 2000 was hij tevens zelfstandig organisatieadviseur.

Hij neemt het stokje over van Theo de Hosson, die sinds januari waarnemend directeur is na de overstap van Jan Bogerd naar het college van bestuur.