Drie HU-studenten in top-12

Drie HU-studenten zijn doorgedrongen tot de top-12 van de landelijke verkiezing van de Student of the Year, blijkt uit de tussenstand. In totaal dingen elf studenten van de hogeschool mee.

De drie zijn: Mayke Niestadt (communicatiemanagement), Vicky Buijnsters (journalistiek; foto) en Dennis Rosenbaum (technische informatica). De verkiezing is medio april gestart. De kandidaten presenteren zich op www.studentoftheyear.nl, waar ook kan worden gestemd. Mannen en vrouwen – ‘met beauty én brains’ – uit twintig studentensteden strijden om de titel Student of the Year 2009.

Andere deelnemende HU-studenten zijn: Marel Brinkman, Nicky Voorwerk (beiden communicatiemanagement), Marcel Cornelissen, Rosally Kamperveen (beiden sociaal pedagogische hulpverlening), Cederic Veder (verpleegkunde), Chantal Jolien van den Heuvel (fysiotherapie), Jasper Griepsma (small business and retail management Amersfoort) en Pascalle Kok (mondzorgkunde).