Infostrada winnaar sportquiz

Infostrada was de trotse winnaar van de sportquiz. De kennistest was onderdeel van de Dag van de Sportjournalistiek, georganiseerd door studenten journalistiek. Het sportstatistiekenbedrijf versloeg daarmee onder andere journalisten van AD Sportwereld, NUsport, Eurosport, NOS en Sport 1.

Tijdens de Dag van de Sportjournalistiek werd de nieuwe editie van Sporttop magazine gelanceerd. Het blad is een samenwerking tussen de Hogeschool Utrecht en Sporttop, een organisatie die jonge sporttalenten begeleidt. In het tijdschrift zijn verschillende verhalen te vinden over het reilen en zeilen van jonge topsport talenten. Zoals een artikel over de ouders van de jonge talenten en topsporters op weg naar de Olympische Spelen in Londen, deze zomer.

Het magazine is gemaakt door 29 studenten die de minor Sportjournalistiek volgden. In zes weken tijd hebben de studenten het tijdschrift uit de grond gestampt.

Naast de presentatie van het blad hielden Emile Schelvis, commentator van voetbalwedstrijden, en Wilco van Schaik, directeur FC Utrecht, een korte presentatie over de sportjournalistiek. Andere aanwezige bekende sportjournalisten waren: Arno Vermeulen, Koert Westerman, Sjoerd Mossou (winnaar Hard Gras prijs) en Leo Driessen.