Inschrijven voor kamer even niet mogelijk

Vanwege werkzaamheden is de site van studentenhuisvester SSH Utrecht een etmaal beperkt beschikbaar. Studenten kunnen zich in die tijd niet inschrijven of het aanbod van kamers raadplegen.

Woensdagmiddag 13 augustus om twee uur gaat een deel van de website www.sshu.nl op zwart. 24 uur later moet die voor iedereen weer bereikbaar zijn. Reden voor dit ongemak is de vernieuwing van de site. ‘Dat is niet met een druk op de knop gebeurd’, zegt een woordvoerster vande SSH. De nieuwe site is mooier en beter, stelt zij.

Waarom de overstap juist tijdens de Utrechtse Introductie Tijd (UIT) moet gebeuren, als drieduizend eerstejaars de stad bevolken, weet zij niet zo goed. ‘Het was inderdaad handiger geweest om dat in de vakantie te doen, maar het is zo gelopen.’