International Office opgesplitst

Dat stelt het college van bestuur voor in een notitie die naar de centrale medezeggenschapsraad is gestuurd. De twee medewerkers die zich bezighouden met beleidsontwikkeling gaan (op basis van vrijwilligheid) over naar O&O. De personele bezetting bij het International Office blijft verder hetzelfde. Wel komt er een tijdelijke manager.
Het International Office is enkele jaren geleden opgericht om de facultaire initiatieven op dit gebied te bundelen. Maar uit een recente analyse blijkt dat de samenwerking tussen het bureau en de faculteiten niet goed loopt. Na de scheiding van uitvoering en beleid moet opnieuw worden bekeken wat de taken zijn van het International Office en wat facultaire aangelegenheden zijn. (GR)