Jessica Bakker is machtigste student

De meest invloedrijke HU-student is Jessica Bakker (foto). Dat blijkt uit de Top-10 van machtigste studenten die Trajectum donderdag 20 november publiceert.

De studente zit in de centrale medezeggenschapsraad (CMR), twee faculteitsraden en is voorzitter van OSHU, het overleg van studieverenigingen.

Paul de Vries staat op nummer 2. Hij maakt deel uit van het dagelijks bestuur van de CMR en een faculteitsraad en is ambassadeur voor de opleidingscommissie. Nummer 3 is Pedro Perdomo. Ook hij is lid van het dagelijks bestuur van de CMR, heeft een zetel in een faculteitsraad en is secretaris van studentenpartij USVBO.

Trajectum raadpleegde voor de Top-10 de lidmaatschapslijsten van de opleidingscommissies, faculteitsraden en de CMR. Daarnaast telden andere activiteiten mee waarmee de medezeggenschappers zich inzetten voor de studentengemeenschap.

Lees het hele artikel in de papieren editie van Trajectum die donderdag 20 november is verschenen.