Liliana Dušat in finale Secretaresse van het Jaar

Liliana Dušati, medewerkster van het International Office, is een van de drie finalisten van de verkiezing Secretaresse van het Jaar 2012.

Zij neemt het op tegen Sylvia van Zanten van het organisatieadviesbureau Nessun Dorma/Wakkere zaken en Jacqueline van de Looy van het vastgoedbedrijf
Coresta Total Engineering. De laatste gaat momenteel (rond het middaguur) op kop met vijftig procent van de stemmen. Dušati en Van Zanten volgen met rond de 25 procent.

Stemmen kan tot en met 18 april. De uitslag bestaat uit een combinatie van de resultaten van de stemming en het oordeel van een vakjury. Op 19 april wordt de winnaar bekend gemaakt. De contest is georganiseerd door uitzendbureau Manpower en beleeft dit jaar de 26-ste editie.

Dušati is 22 jaar, woont in Nieuwegein en werkt sinds 2009 bij de hogeschool. Ze neemt haar werk serieus, maar wil er ook plezier aan beleven. ‘Humor op de werkvloer is wat mij betreft onmisbaar’,  zegt ze op haar profiel.

Naast haar baan volgt ze sinds dit jaar de hbo-opleiding human resource management. Haar ambitie is op te klimmen tot personeelsadviseur en hr-manager. In haar vrije tijd mag ze graag wandelingen maken, films en series kijken en gezelschapsspellen spelen.