Stef verlaat cafe Stef’s

Aanleiding van zijn vertrek is de aanbesteding van de catering aan de HU, die op veel faculteiten in handen is van Sodexo. Dit betekent dat ook andere cateraars zich kunnen aanmelden om deze voorziening te verzorgen. Onderdeel van de aanbesteding is dat café Stef’s door een particulier gerund kan gaan worden. Dit is volgens Frank Hampsink van Sodexo voorgelegd aan Westerhof, maar hij koos uiteindelijk voor een andere baan.
De aanbesteding had al afgerond moeten zijn, maar heeft vertraging opgelopen. In januari volgend jaar moet duidelijk zijn welke cateraar de hapjes en drankjes binnen de hogeschool gaat verzorgen en wie café Stef’s gaat runnen. Vanaf september zullen tijdelijke krachten de bar in het café bemannen.
Op Hyves-pagina van café Stef's uiten studenten hun teleurstelling over het verstrek van de barman. Westerhof was niet voor commentaar bereikbaar. (GR)

Maandag 3 september is er om 16.00 uur een afscheidsbijeenkomst in café Stef's.