Stoelendans bij Natuur en Techniek

Zo is er voor de mensen van Oudenoord 700 tijdelijk een onderkomen gevonden bij ROC Midden-Nederland aan de Grebbenberglaan. De volksverhuizing was al eerder aangekondigd omdat de verbouwing (deels renovatie en deels nieuwbouw) van Oudenoord vertraging heeft opgelopen. Hierdoor moeten twee bouwfases elkaar gaan overlappen zodat er komend studiejaar geen onderwijs meer in het pand mogelijk is.
Leerlingen van het ROC zullen op hun beurt deels onderwijs gaan volgen op de HU-locatie in Amersfoort. En deze locatie neemt van de zomer afscheid van de mensen van  information engineering, zij vertrekken naar Nijenoord 1. En krijgen daar gezelschap van de mensen van bedrijfskundige informatica die aankomende zomer de faculteit Economie en Management verlaten. (FB)