Studievereniging Arttech Media van start

Derdejaars mediatechnologie Arno Wilkens was vanochtend even ‘baas van de dag’ bij Arbeidsvitaminen op 3FM. ‘Hartstikke leuk, we hadden in oktober al een mailtje gestuurd en kregen vorige week te horen dat we vandaag in de uitzending zouden zitten.’
Hij heeft de vereniging samen met twee medestudenten opgericht. Het drietal is de afgelopen maanden tijdens de stage bezig geweest Arttech Media op te zetten. Naast een vereniging voor gezelligheid, moet de club ook een brug slaan tussen bedrijfsleven en studenten. Het bedrijfsleven vraagt bijvoorbeeld filmpjes of websites, de verenging levert in de vorm van kundige leden.
Het ontvangen geld voor de opdrachten gaat deels naar de uitvoerende studenten (loon) en voor een deel naar de vereniging voor bijvoorbeeld apparatuur of een dagje uit met de leden. Wilkens hoopt er tegen de dertig te recruteren. Aanstaande woensdag vindt de oprichtingsborrel plaats. (FB)