Tien HU-studenten in de race bij verkiezing

De verkiezing van de Student of the Year is weer gestart. Er doen tot nu toe zestien Utrechtse studenten mee, waaronder tien van de Hogeschool Utrecht.

Voor de jaarlijkse verkiezing, georganiseerd door de site www.studenten.net, strijden mannen en vrouwen ‘met beauty én brains’ om de titel Student of the Year 2009. Zij presenteren zich op www.studentoftheyear.nl, Vanaf vrijdag 17 april kan hier gestemd worden op de favoriete kandidaat.

Deelnemende HU-studenten zijn: Marel Brinkman, Mayke Niestadt, Nicky Voorwerk (allen communicatiemanagement), Marcel Cornelissen, Rosally Kamperveen (beiden sociaal pedagogische hulpverlening), Cederic Veder (verpleegkunde), Chantal Jolien van den Heuvel (fysiotherapie), Dennis Rosenbaum (technische informatica), Jasper Griepsma (small business and retail management Amersfoort) en Pascalle Kok (mondzorgkunde).

De hoofdprijs voor de mannelijke en vrouwelijke winnaars is een vakantie voor twee personen naar een zonnig oord. Voor de nummers een, twee en drie van beide categorieën liggen een modellencontract, fotoshoot en catwalktraining in het verschiet.