Tijdelijke directeur bij School voor Journalistiek

Leon van de Griendt wordt met ingang van 22 september waarnemend directeur van de School voor Journalistiek. De procedure voor een vaste directeur wordt in gang gezet.

Hij neemt de leiding over van Han Smits, die met ingang van 1 november overstapt naar de Schools of Technology van Hogeschool InHolland. Zijn opvolging zal naar verwachting niet voor februari geregeld zijn. Reden voor de faculteitsdirectie om een tijdelijke directeur aan te trekken.

Van de Griendt was de afgelopen periode interim-directeur bij het Institute for Marketing and Commerce van de faculteit Economie en Management. Daarvoor vervulde hij jarenlang de functie van directeur van het Instituut voor Social Work/Utrecht van de faculteit Maatschappij en Recht.