Twee Utrechtse studentenhuizen in finale

Met welgeteld 266 kussens slaagde WS96 Partyhuis er woensdagavond 20 juni in het grootste kussengevecht te organiseren. Opponent De Vestdijk uit Eindhoven bracht slechts tachtig kussens in stelling. Het kussengevecht in de twee steden was de derde ‘battle’ voor de verkiezing.
De finale van de studentenhuisverkiezing gaat dus tussen twee Utrechtse huizen en een uit Enschede. De manifestatie vindt woensdag 27 juni plaats in Club Panama in Amsterdam. Studenten kunnen tot dinsdag 26  juni middernacht op de website www.studentenhuisvanhetjaar.nl stemmen op hun favoriete huis. De winnende groep krijgt een midweek in een vakantiehuis, een zeiltocht over het IJsselmeer en een jaar lang gratis chips. (GR)

Voor een reportage over de twee Utrechtse finalisten: zie Trajectum nummer 19 of klik hier