Tweemaal zilver voor Trajectum

Het interview, dat ingezonden was voor de zogeheten Kring Award 2006, werd gemaakt door Trajectum-freelancer Chiara Soldati. Zij interviewde Tejo van der Meulen, die zijn 25-jarig jubileum vierde als studentenpastor verbonden aan de Janskerk. Soldati kreeg de prijs, een geldbedrag van 500 euro, omdat zij volgens de jury een mooi en ontroerend persoonlijk portret van Van der Meulen had gemaakt. De eerste prijs ging naar Dorien Vrieling (Rijksuniversiteit Groningen) voor haar interview met schrijver Jan Siebelink.
Ook met de cover-van-het-jaar-verkiezing moest Trajectum, net als vorig jaar, genoegen nemen met een tweede plek. Het aanwezige publiek koos verkoos de cover van Erasmusmagazine als beste. (JWG)