Utrechter doodgestoken in de Uithof

Een 24-jarige Utrechter is woensdagnacht 27 november rond één uur dood gestoken op het Salamancapad in De Uithof. De steekpartij was op de vierde verdieping van studentencomplex De Bisschoppen volgens de bewoners.

De Utrechter was volgens de politie gevraagd te bemiddelen bij een ruzie tussen een man en een vrouw. De vrouw zou zijn mishandeld. Tijdens dit gesprek trok de man een mes en stak meerdere malen in op het slachtoffer. Hij overleed ter plaatse aan zijn verwondingen. De 23-jarige Utrechtse dader vluchtte met zijn auto, maar kon later in Rotterdam worden aangehouden. Hij wordt op dit moment verhoord.
Aan het Salamancapad staat studentencomplex De Bisschoppen. Volgens een woordvoerder van de politie is het nog onbekend wie het slachtoffer is.