Utrechtse huizen Frits en Sickesz in de race

Twee studentenhuizen uit Utrecht zijn in de race voor de verkiezing van het ‘studentenhuis van het jaar’. Het zijn Huize Frits en Huize Sickesz.

Zij nemen het op tegen huizen in Amsterdam, Deventer, Eindhoven, Enschede en Rotterdam. Inschrijven voor de wedstrijd, die is georganiseerd door de website Studenten.net, kan nog tot en met twee juni. Daarna kunnen studenten via www.studentenhuisvanhetjaar.nl stemmen op hun favoriet.

Op de site staan ook foto’s van de bewoners en een profiel. In Huize Frits gaan er wekelijks vier kratten bier en twee flessen wijn doorheen en het lievelingsgerecht is de loepia van Sjaan’s moeder. De ingezetenen van Huize Sickesz (foto) nuttigen in een week zeven kratten bier en zeven flessen wijn en het huisgerecht is een ‘gefrituurde mars’.

De winnaar krijgt een vakantie voor alle bewoners en een jaar lang gratis internet.