Utrechtse introductie op MySpace

De Utrechtse Introductie Tijd (UIT) heeft een pagina op de populaire community MySpace. Hier zijn onder meer foto’s en filmpjes van de introductiedagen van eerstejaars te zien.

Studenten kunnen via www.myspace.com/uit2008 zelf foto’s en video’s uploaden, chatten en een avatar (virtueel poppetje) aanmaken. De Introductie Commissie Utrecht roept ‘UITlopers’ op hun mening over de UIT op de community-site te geven.

De Utrechtse gezamenlijke introductie vindt plaats van 11 tot en met 14 augustus en telt naar verwachting circa 3,5 duizend eerstejaars studenten van hogescholen en universiteit. Tijdens de openingsdag gaan de deelnemers buiten in de vorm van het UITlogo staan, wat vanuit een vliegtuig wordt gefotografeerd. Eerstejaars kunnen zich tot acht augustus voor de UIT inschrijven.