Veel animo voor studentenbox

De gratis studentenbox vindt gretig aftrek. Dit is het vijfde jaar dat het verrassingspakket wordt uitgereikt. Bij de Universiteitsbibliotheek in de Uithof kunnen studenten de doos op dinsdag 15 en woensdag 16 september tussen 10.00 en 16.00 uur ophalen.

De box is een initiatief van het marketingbureau Studentservices. Hij zit boordevol gadgets, proefverpakkingen, kortingsbonnen en aanbiedingen. Er is een mannen- en een vrouwenpakket: met verschillende deodorants, een Panorama voor de man en een Yes voor de vrouw. Daarnaast kan de student zich tegoed doen aan chips, snoep, koffie en soep en hij of zij vindt er ook condooms in. Voor de frisse adem is er tandpasta en kauwgom. De box heeft een waarde van meer dan 25 euro. De doos aanvragen kan via de website www.studentenbox.nl.