Vrouw overleden in De Bisschoppen

In studentencomplex De Bisschoppen in De Uithof is dinsdag 10 maart een jonge vrouw overleden. De politie gaat niet uit van een misdrijf.

Dinsdagmiddag verschenen enkele politiewagens en een ziekenauto bij de studentenflat. ‘We kregen een melding dat iemand onwel was geworden en bij aankomst bleek de jonge vrouw overleden’, meldt een woordvoerster van de politie. Onbekend is of het om een student gaat.

Voor de zekerheid doet de politie onderzoek naar de toedracht, maar er is geen aanleiding om te veronderstellen dat het om een misdrijf gaat. Eind november werd een student chemische technologie van de HU in De Bisschoppen met messteken om het leven gebracht nadat hij een ruzie tussen een man en vrouw wilde sussen.