Nyenrode doet mee aan Utrecht Summer School

De Nyenrode Business University gaat participeren in de Utrecht Summer School. De prestigieuze universiteit in Breukelen verzorgt vijf cursussen over internationaal zakendoen.

Tijdens de Utrecht Summer School, waarin de HU samenwerkt met de Universiteit Utrecht, kunnen Nederlandse en buitenlandse studenten tijdens de vakantieperiode zo’n honderd cursussen volgen. Circa 1500 studenten, waarvan de overgrote meerderheid afkomstig is uit het buitenland, maken hier gebruik van.

De activiteiten van Nyenrode zijn een mooie aanvulling op het bestaande programma vanwege het internationale karakter en nauwe banden met het bedrijfsleven van de instelling, stelt Jeroen Torenbeek, directeur van de Utrecht Summer School. De cursussen van Nyenrode beslaan één week en zijn op bachelorniveau. Ze heten onder meer business ethics, doing business with China & India en global sourcing & off-shoring.