HU Thermometer voor werkbeleving weer van start

Het jaarlijks werkbelevingsonderzoek HU Thermometer is begin deze week weer begonnen. Medewerkers hebben van het bureau Effectory een mail ontvangen met vragen over onder meer sociale veiligheid, inclusiviteit en werkdruk, schrijft EénHU (inloggen voor medewerkers).

Zij kunnen de vragenlijst voor 1 maart invullen. Teams binnen de hogeschool krijgen de resultaten op 18 maart retour. De resultaten van het onderzoek zijn bedoeld om binnen het team te worden besproken.

Nieuw in de HU Thermometer is het zogeheten InternetSpiegel-onderzoek. Hiermee zetten de onderzoekers de uitkomsten van zestien hogescholen naast elkaar. Het is voor het eerst dat de HU hieraan meedoet. Vorig jaar beek dat een groeiend aantal medewerkers tevreden waren over de HU als werkgever.