PL97 vrijdag dicht na stroomstoring

Padualaan 97
Foto: Kees Rutten

Op deze vrijdag 30 september blijft het gebouw aan Padualaan 97 de hele dag gesloten. Dat heeft de hogeschool laten weten, onder andere via MyHU.

De sluiting volgt na stroomuitval op donderdagmiddag. HU-medewerkers en monteurs hebben tot ’s avonds laat gewerkt om de oorzaak te achterhalen. Daarna was een gedeelte van het pand weer voorzien van elektriciteit. Maar duidelijk werd ook dat er op vrijdag nog werkzaamheden moeten plaatsvinden. Padualaan 97 zal hierdoor gesloten moeten blijven.

Medewerkers en studenten die spullen uit werkruimtes nodig hebben, kunnen zich melden bij de receptie van PL97.

Studenten hebben in elk geval een melding gekregen via MyHU, soms ook per mail. Daarin staat ook dat ‘over gemist onderwijs en toetsen zo snel als mogelijk wordt gecommuniceerd via de opleiding’.