Ragweek: 6.500 euro voor het goede doel

Utrechtse studentenorganisaties hebben tijdens de zogenaamde Ragweek 6.500 euro bij elkaar gesprokkeld voor het goede doel.

Varen door de grachten, haren knippen en een politiek debat. In de week van 31 mei tot en met 4 juni organiseerden tal van studentenclubs activiteiten die geld in het laatje brachten. De opbrengst wordt verdeeld onder twee stichtingen. De hoogte van het bedrag is vrijdag 18 juni bekend gemaakt.

De goede doelen zijn: de stichting Doe een Wens die wensen vervult van kinderen met een levensbedreigende ziekte en de stichting EducAIDed die  onderwijsprojecten ondersteunt in Afrika. Het bestuur van de Ragweek wisselt elk jaar. De leden bepalen zelf naar welke organisaties de opbrengst gaat.