Uittips

Stand-Up Comedy en Dé Antiman

Iedere 14 dagen selecteert de Uitagenda Utrecht de beste uitgaanstips voor studenten. Deze week: de held van verloren usb-sticks en weer lekker lachen bij de comedyclub.

Tip 1: Antiman

Locatie: Theater Kikker

Wanneer: 1 februari tot 4 februari

Kosten: €7,00-14,00

Hij verhielp het leed van de gewone man, zo werd hij Antiman.

Antiman wil geen superheld zijn. Toch ontvangt hij elke dag noodoproepen die hij niet kan negeren. Voor Antiman alleen geen brandende gebouwen, geheime codes en publieke aanbidding. Hij houdt zich bezig met verloren usb-sticks, lege accu’s en katten in bomen. Deze superheld heeft zich neergelegd bij zijn bestaan, tot er op een dag wordt aangeklopt. Het is Lance, een ambitieuze masterstudent Heroic Assistency and Operation Research, klaar voor zijn afstudeerstage.

TG Tiefschnee vraagt zich met de tragikomische voorstelling Antiman af of we onlosmakelijk verbonden zijn met ons werk en hoe we onze identiteit achter ons beroep kunnen ontdekken.

Tip 2: Stand-Up Comedyshow

Locatie: Werftheater, Utrecht

Wanneer: vrijdag 28 januari- zaterdag 29 januari

Kosten: €19,50 per ticket.

Twee avonden comedy met verschillende comedians. De avond wordt aan elkaar gepraat door een heuse M.C.  Zo zullen o.a. optreden: Pieter Jouke, Martijn Oosterhuis, Jeroen Pater, Oscar Smit, Wilko Terwijn, Fuad Hassen en iedere avond zal ook een beginnende comedian (zogenaamde ‘rookie’) het podium betreden. Hij of zij mag in een korte set van 8 min. ervaring opdoen.