Kort

Student & Starter wil meer aandacht voor Utrechts nachtleven

Het nachtleven in Utrecht ligt al enige tijd stil door de coronacrisis en dat vindt Student & Starter een slechte ontwikkeling. Daarom stelt de partij samen met D66 vragen aan het Utrechtse college, om ervoor te zorgen dat ondernemers in het nachtleven beter worden geholpen, is te lezen op Twitter.

De partij wil dat het Utrechtse nachtleven met elkaar om tafel gaat. Door de coronacrisis liggen discotheken er leeg bij. Ondernemers proberen met oplossingen te komen maar dat lukt niet altijd. Een grote groep dreigt nu failliet te raken.

Student & Starter wil dat het Utrechtse college beter opkomt voor ondernemers in het nachtleven. Ze moeten landelijk beter vertegenwoordigd worden en het college moet bij de ondernemers aan tafel schuiven om over oplossingen te praten.