Kort

Student Support Centre organiseert Welzijnsdag voor studenten, iedereen kan aansluiten

Op woensdag 18 november organiseert het Student Support Centre (SSC) een Welzijnsdag voor studenten, om ervoor te zorgen dat studenten zich meer thuis voelen aan de HU. Opgeven hoeft niet, je logt in via de link bij de workshopsessie van jouw keuze op het tijdstip waarop die gepland staat.

Het programma van de Welzijnsdag kun je op de website terugvinden. Ieder uur start een online sessie. In die sessies krijg je praktische tips waarmee je verder kunt.

In deze week wordt op de Universiteit Utrecht ook de ‘Wellbeing Week’ georganiseerd. Daar zijn studenten van de HU ook welkom. Studenten van de universiteit kunnen andersom woensdag ook terecht bij de Welzijnsdag van de HU.

Zie ook: hoe staat het ervoor met studentenwelzijn aan de HU?