Studenten ontkleden zich op de Neude

Ze dachten dat ze een kaartenhuis gingen bouwen, maar ze moesten uit de kleren. De introductietijd van studenten gaat soms gepaard met vreemde opdrachten.

Op de Neude moesten woensdagochtend 25 augustus groepen aankomende studenten een zo’n lang mogelijk lint maken met alleen wat ze aan hun lijf hadden. Het record werd 165 meter.

Maar de 165 meter werd alleen gehaald omdat een van de deelnemers voor eventjes bereid was helemaal naakt te gaan en dat zorgde voor extra bonuspunten.

Vooral de meisjes keken eerst de kat uit de boom voordat ze een bijdrage leverden. Schoenen en sokken gingen makkelijk uit en pas later ook de bh’s, maar die werden later weer geruild voor de T-shirts of blouses omdat die langer waren. Geen van de dames ging helemaal bloot.
Foto: Ton van den Berg/DNU.nu