SURE-week: bewegen en debatteren

Aanstaande maandag begint de SURE 2015, een week met veel workshops en debatten over duurzame innovatie.

In deze week organiseert de HU op dinsdag 6 oktober een Dialoogsessie met collegelid Anton Franken. Medewerkers kunnen zich aanmelden (via Sharepoint) om in gesprek te gaan met het collegelid over de vraag hoe de HU haar positie als meest duurzame hogeschool kan behouden. Waarbij het onder andere over de vraag zal gaan hoe studenten te betrekken bij duurzaamheid binnen de HU.

Ook interessant:

• Hoe duurzaam is het gerenoveerde gebouw aan de Heidelberglaan 7? (dinsdagmiddag 13.30 uur).
  • De documentaire Chasing Ice (maandagavond in ’t Hoogt)
  • Spinnen voor het goede doel (op dinsdag in de hal van het Wilhelmina Kinderziekenhuis – inclusief health check van studenten Oefentherapie Cesar).

Tijdens de SURE-week vindt ook de aftrap plaats van het Low Car Diet, waaraan dit jaar opnieuw een HU-team meedoet. Trajectum zal ook daar verslag van doen…