Kort

Tim Hofman en huisband HUligans op jaaropening

Tv-presentator Tim Hofman en de HU-huisband HUligans schitteren tijdens de jaaropening van de hogeschool op donderdag 27 augustus. Het thema is ‘De kracht van de HU-gemeenschap’. Het programma start om 14.00 uur en is via een livestream te volgen. Medewerkers, bestuurlijk actieve studenten en externen met een uitnodiging kunnen zich hier aanmelden.

De jaaropening staat voor een groot deel in het teken van de gevolgen van de corona-uitbraak. De uitzending gebeurt vanuit een studio aan de hogeschool. Te volgen zijn interviews met het college van bestuur en commissaris van de Koning Hans Oosters. Daarnaast praat BN’er Tim Hofman met studenten over studeren na het coronatijdperk. Ook het boek over 25 jaar Hogeschool Utrecht wordt gepresenteerd. Tijdens de virtuele afterparty is een optreden van HUligans te zien.