UIT Regenprogramma blijft in de kast

Ondanks de regen woensdagochtend 18 augustus gaat het buitenprogramma van de Utrechtse Introductie Tijd gewoon door. De weersvoorspelling voor de middag zijn gunstig zodat de organisatie het regenprogramma niet uit de kast haalt.

De Informatiemarkt en de Sportmarkt op het terrein van De Uithof worden dus niet naar binnen verplaatst. ‘De voorspelling is dat het vanaf het begin van de middag droog wordt’, zegt Maartje Beerens van de UIT. Ook de voorbereidingen van de debatten in het Wilhelminapark aan het eind van de middag zijn in volle gang.

Voor vanavond staat de Cantus gepland in de grote roze tent op het terrein van het University College Utrecht. De band Lijn 7 treedt dezer dagen op meerdere introducties in het land op en wordt met een helikopter vervoerd van Delft naar Utrecht. De feestband landt in De Uithof en wordt dan naar het University College vervoerd.

Volgens Beerens loopt de UIT ‘op rolletjes’.

Foto: UIT