Uittips

UIT-tips! Les van Tim Hofman en lachen met Stefano Keizers!

Foto: Beeld en Geluid Mediacollege

Iedere 14 dagen selecteert de Uitagenda Utrecht de beste uitgaanstips voor studenten. Deze week: een mediacollege van Tim Hofman en lachen met Stefano Keizers.

Tip 1:   Beeld en Geluid Mediacollege: Tim Hofman

Waar: Bibliotheek Neude

Wanneer: woensdag 6 april 2022

Tegenwoordig zijn we in staat om met één online post tot verandering op te roepen. Maar er daadwerkelijk ook wat aan doen, dat is niet velen gegeven. Mediamaker Tim Hofman zet zich in voor iedereen die niet gehoord wordt. Hij heeft een missie om mensen “onboos” te maken en legt machtsstructuren in de samenleving bloot. Tim weet als geen ander hoe je media kan inzetten om je doelen te bereiken. Hij is nog lang niet klaar met zijn werk en deelt zijn ervaringen en kennis om jou bewust te maken hoe je media kan gebruiken voor verandering.

Tim werkt nu 10 jaar in de media en heeft ondertussen veel kennis opgedaan over het gebruik van de kracht van televisie en online aanwezigheid. Een mooi moment voor hem om de balans op te maken zo aan het eind van het jaar. Waar kijkt hij met trots op terug en waar verheugt hij zich op in 2022? Kijk hier voor meer info en tickets.

Foto: Ermin de Koning

Tip 2:  Stefano Keizers: Hans Teeuwen

Waar: Stadsschouwburg Utrecht

Wanneer: maandag 11 april 2022

Zijn tweede theatervoorstelling ‘Sorry Baby’ werd lovend ontvangen. “Bloedstollend cabaret”, schreef NRC Handelsblad in een vijfsterrenrecensie. Hij is veel op tv en werd de publiekslieveling van de kijkcijferhit ‘Het Perfecte Plaatje’. Nu komt Stefano ook terug naar de theaters met zijn derde voorstelling: ‘Hans Teeuwen’. In zijn debuutvoorstelling schonk Stefano zijn lichaam aan het publiek, in de opvolger zijn ziel, zijn eer. Nu is de rest aan de beurt. Hierna ben je van hem af. Kijk voor meer info en tickets op deze site.