Foto van de week

Uitstelgedrag, maar niet in de Botanische Tuinen

Dag van het Uitstelgedrag in de Botanische Tuinen. Foto: Kees Rutten

Het was deze vrijdag de Dag van het Uitstelgedrag, zo hadden Hogeschool en Universiteit Utrecht bedacht. En dus waren er lezingen en workshops over ‘uitstellen’.

Podium organiseerde samen met Student Support Centre een aflevering van ‘1 uur over..‘ in de Botanische Tuinen niet op woensdag maar vrijdag. Het ging over hoge verwachtingen, van jezelf, de mensen om je heen en de maatschappij.

Te gast was psycholoog Daan Klever. Als millenialcoach en aanbieder van millenial journeys gaat hij op zoek naar purpose, power en pleasure. Maar dan met praktische en doelgerichte tips, meldt zijn eigen site. De behoefte daaraan lijkt groot. Zijn workshop was al ruim van tevoren volledig volgeboekt en gezien de goed gevulde serre lijkt het erop dat weinig mensen deelname hadden uitgesteld.

Zie ook onze video over uitstelgedrag, eerder deze week: